Convocatòria Casal CE Mataró 2023

16 de maig de 2023

Després de la pandèmia, i d’haver reprès amb normalitat els principals tornejos que organitzem a la ciutat, aquest any el Club d’Escacs Mataró no tanca al Juny! Aquest any, continuem amb les classes d’escacs com mai a l’estiu!

Orientat per nens i nenes de qualsevol edat i nivell, del 26 de Juny al 28 de Juliol, els vostres fills podran continuar gaudint dels escacs al casal del club. Gràcies a la nostre plantilla de monitors, al material i les nostres instal·lacions, els alumnes podran passar-s’ho bé jugant entre ells i continuant practicant estratègia i càlcul a través dels escacs.

Més informació al portal del casal. Per resoldre cap dubte, no dubti ens escriure’ns un mail (club.escacs.mataro@gmail.com) o contactar-nos per telèfon sense compromís.