Escola d’Escacs

El club d’Escacs Mataró es dedica a la fomentació dels escacs tant al seu propi municipi com a aquells dels voltants on alguns dels nostres socis es traslladen a donar classes a escoles com: Meritxell, Valldemia, Institut Alexandre Satorras, Angeleta Ferrer, Camí del Mig… També participem en projectes municipals per fer arribar els escacs a totes les llars com l’Educa+

Per a poder inscriure’t a qualesvol d’aquestes activitats extraescolars os remetem als propis centres, que són els òrgans interlocutors entre els estudiants i pares i nosaltres. No obstant, també tenim grups propis a la nostre seu (carrer bonaire 25):

Tot i que els dimecres fem classes particulars, per la naturalesa d’aquestes mateixes es reserven a concertar entre la disponibilitat de l’estudiant i del corresponent soci monitor, sempre buscant la màxima flexibilitat per a l’alumne.

Totes les nostres classes van enfocades a alumnes de qualsevol edat i nivell a partir dels 5 anys, anima’t!